POLITYKA PRYWATNOŚCI

RMR Sp. z o.o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych i przestrzegania standardów zabezpieczenia danych. Poniżej przedstawiamy informacje na temat stosowanych zasad przetwarzania danych osobowych.

KTO PRZETWARZA DANE

Administratorem danych osobowych jest: RMR Ubezpieczenia Sp. z o.o., ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000022299 / NIP 1181678917 / REGON 017369485 Wysokość kapitału zakładowego: 50 000 zł, kapitał wpłacony w całości.

DLACZEGO PRZETWARZAMY DANE?

RMR przetwarza dane osobowe m.in. w związku z:

  1. rekrutacją i zatrudnianiem pracowników / zleceniobiorców RMR;
  2. odpowiedzią na zadane przez Pana/Panią pytanie,
  3. zawarciem umowy ubezpieczenia w imieniu i na rzecz zakładów ubezpieczeń,
  4. udostępnieniem klientom RMR narzędzi informatycznych do komunikacji z nami,
  5. obsługą reklamacji kierowanych do RMR,
  6. obsługą zapytań kierowanych przez strony internetowe RMR;

CZYJE DANE PRZETWARZAMY?

RMR przetwarza dane osobowe następujących osób:

  1. kandydatów do pracy, pracowników i współpracowników RMR na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub przepisów prawa;
  2. klientów RMR na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia;
  3. osób składających reklamację do RMR na podstawie przepisów prawa;
  4. osób kierujących zapytania przez strony internetowe RMR na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
  5. pozostałych osób na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub żądania do podjęcia przed RMR działań przed zawarciem umowy.

JAKI DANE PRZETWARZAMY?

RMR może przetwarzać następujące dane osobowe:

imię/nazwisko, płeć, stan cywilny, miejsce/data urodzenia, obywatelstwo, PESEL, NIP, numer paszportu, numer dowodu osobistego, numer prawa jazdy,  numer rachunku bankowego, miejsce pracy, adres zameldowania, adres do korespondencji, telefon, e-mail, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, uprawnienia, umiejętności, zainteresowania, stopień niepełnosprawności, stopień niezdolności, stan zdrowia, przebieg leczenia, historia chorób, dane o nałogach.

JAK ZBIERAMY DANE?

RMR zbiera dane osobowe od:

  1. bezpośrednio od osób fizycznych poprzez formularze, wnioski i inne dokumenty papierowe oraz elektronicznie, w tym pocztę e-mail;
  2. pracodawców osób fizycznych poprzez formularze, wnioski i inne dokumenty papierowe oraz elektronicznie, w tym pocztę e-mail;
  3. innych dystrybutorów ubezpieczeń;

KOMU PRZEKAZUJEMY DANE ?

RMR udostępnia dane osobowe:

  1. zakładom ubezpieczeń oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu w celu przygotowania oferty ubezpieczenia
  2. innym instytucjom ustawowo upoważnionym do dostępu do danych w zakresie i celu określonym w przepisach prawa.

RMR powierza dane osobowe jako ich administrator podmiotom świadczącym usługi na rzecz RMR, w tym usługi z zakresu:

  1. obsługi prawnej
  2. kadrowo-księgowej
  3. IT

GDZIE TRANSFERUJEMY DANE ?

RMR przetwarza dane na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). W wyjątkowych przypadkach transferujemy dane poza ten obszar, wtedy każdorazowo upewniamy się, że mamy na to zgodę osoby, której dane transferujemy lub zgodnie z przepisami prawa legalizującymi transfer danych do państwa trzeciego. Zobowiązujemy stosować wszelkie wymagane prawem środki, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność danych w państwach trzecich na poziomie gwarantowanym na terenie EOG.

JAK DŁUGO PRZETWARZAMY ?

Dane osobowe będą przetwarzane przez RMR do czasu zakończenia naszej współpracy z klientem i przedawnienia roszczeń wynikających z umowy ubezpieczenia oraz dodatkowo przez okres wynikający z przepisów prawa (ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy oraz ustawy o dystrybucji ubezpieczeń).

 JAKIE MASZ PRAWA?

Jeśli przetwarzamy Twoje dane to masz prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
  2. do usunięcia danych,
  3. do ograniczenia przetwarzania,
  4. do przenoszenia danych,
  5. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  6. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce do momentu wycofania zgody,

do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (https://uodo.gov.pl/pl/p/dla-obywatela ).

 ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

Niniejszy dokument podlega bieżącej aktualizacji zgodnie z wymogami prawnymi. Data ostatniej aktualizacji to 7 lipca 2023 r. 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Zarządem RMR:

  1. elektronicznie: robert.filipiak@rmrubezpieczenia.pl
  2. telefonicznie: +48 601 213 813 

listownie: RMR  Ubezpieczenia Sp. z o.o., ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa

POLITYKA COOKIES

Aby ułatwić korzystanie z serwisu internetowego RMR, mechanizm nim zarządzający wykorzystuje technologię cookies – informacje zapisywane są przez serwer RMR na komputerze użytkownika. Nie jest ona wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych o osobach odwiedzających serwis. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować pewne utrudnienia w korzystaniu z serwisu.

RMR nie odpowiada za politykę prywatności stron internetowych, do których odnośniki umieszczone są na stronach serwisu internetowego RMR.

Zebrane logi serwera RMR (adres IP, domena) przechowywane są przez czas nieokreślony i wykorzystywane do generowania statystyk niezbędnych w administrowaniu serwisem. Podsumowania te mają charakter zbiorczy i nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę RMR.

Zmiana warunków przechowywania lub otrzymywania plików cookies jest możliwa poprzez konfigurację ustawień w przeglądarkach internetowych m.in.: Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox i Opera.

Serwis www.rmrubezpieczenia.pl  wykorzystuje następujęc pliki cookies: 


JSESSIONID – sesyjny plik cookie, który tworzony jest i istnieje tylko w czasie trwania sesji przeglądarki. Jest on niezbędny dla prawidłowego działania serwisu,
_utma – plik zapisywany na dysku komputera podczas pierwszych odwiedzin danej witryny. Plik zawiera unikalny numer identyfikacyjny, za pomocą którego narzędzie analityczne potrafi określić unikalnego i nowego użytkownika,
_utmb – plik cookie _utmb jest odpowiedzialny za przechowywanie informacji na temat danych odwiedzin,
-_utmc – plik cookie współpracujący z _utmb, którego zadaniem jest ustalenie, czy należy rozpocząć śledzenie nowych odwiedzin, czy też zbierane dane powinny zostać zaliczone do istniejących odwiedzin,
-_utmz – plik cookie zawierający informację na temat źródeł odwiedzin. Dzięki niemu możliwe jest policzenie m.in. odwiedzin z wyszukiwarek.

Scroll to Top